Crosul Roz

Eveniment dedicat persoanelor afectate de cancerul la sân

Cine suntem noi?

Proiectul Pink Campaign a fost initiat de:

Asociaţia Filantropia Oradea
Asociatia Actiune in voluntariat

Asociaţia Plus

Fundatia Sfintii Trei Ierarhi
Rotary Club Oradea

Visual Media Art

 

Școli partenere:

Școala Generală Nicolae Bălcescu Oradea, Liceul de Artă din Oradea, Liceul Telogic Ortodox ”Roman Ciorogariu” Oradea, Colegiul Pedagogic ”Iosif Vulcan” Oradea, Colegiul Emanuil Gojdu Oradea.

 

De ce am initiat Pink Campaign?
Cancerul este a doua cauza de mortalitate in Romania. In judetul Bihor, traiesc 1551 de persoane care sufera de cancer la san si numarul acestora este in continua crestere. In prezent, in Oradea, nu exista nici un centru care sa ofere sprijin si suport persoanelor care sufera de acesta afectiune.


Ce ne propunem prin Pink Campaign?

Scopul proiectului Pink Campaign consta in implicarea comunitatii locale in crearea PRIMULUI Centru de informare si suport pentru persoanele afectate de cancerul la san.
Proiectul are 2 obiective principale:

-          Informarea persoanelor in legatura cu cancerul la san, tratarea si prevenirea acestei boli

-          Cresterea solidaritatii la nivel comunitar prin implicarea companiilor, facultatilor, scolilor, precum si a altor persoane interesate in acest proiect

Prin centrul de informare si suport ne propunem:

-          crearea unui grup de suport pentru persoanele afectate de aceasta boala si familiile acestora

-          realizarea de evenimente informative (seminarii, conferinte, etc.), la care sa participe specialisti in domeniu

-          oferirea de consultanta psihologica gratuita pentru persoanele afectate si familiile acestora

-          incurajarea intalnirilor de grup si oferirea cadrului adecvat pentru desfasurarea acestora

-          realizarea unui site, unde persoanele interesate pot gasi informatii legate de aceasta boala, evenimente, experiente personale, precum si un forum

Acest centru se adreseaza urmatoarelor categorii de persoane:

-          persoane care sufera de cancer la san

-          familii ale acestora

-          medici si specialisti in domeniu

-          voluntari si persoane interesate

 

Care sunt activitatile?

In cadrul Pink Campaingn vor avea loc 2 actiuni de informare si fund-raising in vederea crearii Centrului de informare si suport pentru persoanele afectate de cancerul la san:

Pink Party: 3 Martie, Yellow Submarine

Pink Cross: 5 Martie, Parcul 1 Decembrie, orele 10.00-14.00

 

Cum poti sa te implici?

In cadrul acestei campanii, fiecare participant poate sa isi aleaga in functie de profil, categoria care i se potriveste cel mai bine:

-          Categoria Companii, organizatii, institutii non-profit si mass media

-          Categoria Scoli & Grupuri de initiativa

-          Categoria persoane fizice

 

Ce poti castiga?

-          Vei lua parte la crearea primului Centru de informare si suport pentru persoanele afectate de cancerul la san

-          Te vei implica in rezolvarea unei probleme sociale

-          Te vei distra impreuna cu noi

SI …:

Exista 3 categorii de premii:

-          Cel mai bun fund-raiser

-          Cine alearga mai mult

-          Tombola

 

Regulamente de participare aici:

Regulament de participare la cros pentru grupuri de iniţiativă şi şcoli

Regulament de participare la cros pentru persoane fizice

Regulament de participare la cros pentru companii

 

Rezultatele competiţiei:

Peste 100 de participanți în echipe de câte 10 alergători și participanți la proba individual


Premii:

La categoria cea mai buna echipa de promotori:

1. Liceul Teologic Ortodox "Roman Ciorogariu" Oradea

suma strânsă pentru campanie: 382 Lei

2. Liceul de Artă din Oradea

suma strânsă pentru campanie: 265 Lei

3. Promotori independenţi Andrei şi Anca

suma strînsă pentru campanie: 210 Lei

 

Premiile la acestă categorie au constat în 9 vouchere de 50 Lei pentru produse oferite de SC Benvenuti SRL

 

La categoria cei mai buni alergători - echipe:

1. Colegiul "Emanuil Gojdu" Oradea - 70 de ture efectuate

premiul primit: 10 abonamente la teatru, oferite de Teatrul de Stat Oradea

2. Liceul Teologic Ortodox Român "Roman Ciorogariu" Oradea - 60 de ture efectuate

premiul primit: 10 bilete de cinema, oferite de Hollywood Multiplex

3. Liceul de Artă din Oradea - 55 de ture efectuate

premiul primit: 10 bilete valorice pentru meniul zilei oferit de Restaurantul Varadia

 

La categoria cei mai buni alergători - individual:

1. Lukas Kavaliuskas - 10 ture efectuate

premiul primit: cină la Restaurant Scorilo

2. Daniela Jurcuţiu - 4 ture efectuate

premiul primit: un cupon valoric de 50 de Lei pentru produse oferite de SC Benvenuti SRL

3. Morganie Beauvais - 6 ture efectuate

premiul primit: un cupon valoric pentru servicii de frizerie la Firzeria "Igiena" din Oradea

 

Tobola:

S-au extras 17 numere: 786, 467, 469, 562, 613, 230, 59, 789, 566, 118, 243, 176, 246, 402, 625, 761, 826

Numerele pentru care s-a revendicat şi s-au eliberat premii: 786, 562, 613, 230, 59, 789, 566, 625

Premiile au fost oferite de SC Organique SRL în produse cosmetice ecologice; Jocuri Puzzle de la Raiffeisen Bank

 

Suma totală strână de campanie: 3002 Lei

 

Reacţii de presă:

Crisana conferinta de presa

Crisana eveniment + galerie foto

Bihon

Bihorstiri.ro

TVS (video)

Lumina de Transilvania

 

Galerie Video:

Videoclip 1

Videoclip 2

Pink Cross

 

Galerie Foto:

Galerie foto proprie

Facebook - Actiune in voluntariat

 

Link-uri:

Facebook - Acţiune în voluntariat

Evenimente speciale

Ceainăria FilantropiaCursa Ratustelor

Parohii active

Filantropia in parohii

Preoti capelani în spitale

Preoți capelani în penitenciare și armată

Programe

Centru de resurse al Filantropiei Oradea

Programul de sprijinire al copilului si al familiei

Programul de sprijinire al persoanelor cu dizabilitati

Programul de integrare comunitara a rromilor

Programul de educatie si tineret

Programul de volutariat si initiativa

Programul de mercenat si sponsorizare

Proiecte in derulare

Formare Trainică Pentru Parteneriat Social